Vse se je začelo v torek ob 2:30. Bila je trda noč, ko smo jaz, Daniel in Marko prišli k železniški postaji v Ivančni Gorici. Hitro smo se poslovili od staršev in skočili v kombi, ta pa nas je pripeljal na zelo mrzlo letališče v Benetkah. Med čakanjem na vstop na letalo smo srečali dva Američana, ki sta se odpravljala nazaj domov, v Ameriko. Povprašala sta nas o tem projektu in mi smo jima projekt tudi razložili. Ker je bilo čakanje kar precej dolgo smo se dotaknili tudi drugih tem (ameriške volitve ipd.), a kmalu smo se, z dobrim vtisom, odpravili na letalo.
Po dokaj mirnem letu smo pristali v Bruslju (prestolnici Belgije), ker pa se nam je zelo mudilo na naslednji let, smo hitro odkorakali proti letalu za Malago. Tam smo se udobno namestili in že spet smo bili v zraku. Ta let je bil malo daljši, a je kar hitro minil, saj smo se vsi nekako zabavali (brali knjige, poslušali glasbo ipd.). Ko smo pristali v Malagi, smo šli po našo prtljago. Ampak jo je letalska družba izgubila. Razočarani smo šli naprej v Granado, kjer je potekal naš project The sunny side up. V mesto nas je pripeljal tamkajšnji učitelj po imenu Fran. Ko smo prispeli k hotelu, smo odšli v svoje sobe in se tam namestili. Jaz, Marko, Daniel in učiteljica Katja Tomažinčič smo v sobah počakali na prihod učitelja Igorja Rajnerja in ravnatelja OŠ Stična, gospoda Marjana Potokarja, saj sta šla v Granado posebej.
Naslednji dan smo se zbudili ob 7:30 in odšlo v šolo. Ta se je nahajala v bližini mesta v Churriana de la Vega. Tam smo imeli zajtrk, kjer je bil tudi župan, ravnatelj in še par drugih pomembnih ljudi. Po končanem zajtrku je bil daljši odmor, kjer smo se družili s tamkajšnjimi učenci. A odmor je hitro minil, saj so bili učenci zelo zabavni in zgovorni. Zastavljali so nam vprašanja, v angleščini, na katero smo jim tudi odgovorili. Po odmoru smo začeli z našimi dejavnostmi. Slovenija in Ciper sta imeli za dejavnost avtomobilčke na sončno energijo. Z učenci smo le-te tudi uspešno sestavili in imeli tekmovanje na šolskem igrišču. Ker nam je ostalo še nekaj časa, smo se lovili in igrali različne igre. Po končanem pouku smo nadaljevali v bližnjo restavracijo, kjer smo pojedli kosilo. Po kosilu smo se usedli na avtobus in odpeljali nazaj k hotelu ter tam bili prijetno presenečeni, ker je prispela naša izgubljena prtljaga. Po odmoru smo odšli z vsemi državami na tradicionalni španski obrok (veliko salam, kruha ipd.).
V četrtek je bujenje potekalo ob istem času kot prejšnji dan, ravno tako odhod v šolo. Pred začetkom pouka smo šli še na zajtrk v lokal blizu šole. Po zajtrku smo se udeležili pouka v šoli. Vsaka država je predstavila svojo državo. Po predstavitvah smo se med odmorom spet družili z učenci, kjer so bili zopet zelo zgovorni. Potem smo se združili z razredi in sledili pouku. Po pouku smo zopet šli v restavracijo na kosilo, po njem pa na avtobus in z njim v hotel v Granadi. Tam smo spet imeli odmor in po odmoru smo se  odpravili na večerjo, a tokrat v Burger King. Tam smo se zelo dobro najedli in se vrnili v hotel za spanec.
Naslednji dan, v petek, smo se zbudili nekoliko prej, saj smo s šestimi razredi šli na ogled Granade. Pred ogledom pa smo še zajtrkovali v lokalu blizu šole. Ogled je bil zelo zanimiv, saj smo videli veliko število zgodovinsko pomembnih stavb (Stolnica Kristusovega učlovečenja …). Ogledali smo si tudi umetniško razstavo o človeku, ki je bila zelo zanimiva. Po dolgem ogledu mesta smo šli v šolo na kosilo. Pri kosilu pa je še vsaka država dala svoja darila tamkajšnjemu ravnatelju šole. Tokrat smo z avtobusom odšli naravnost proti hotelu, kjer smo imeli daljši odmor. Po odmoru smo šli v mesto po spominke in na večerjo. Utrujeni smo se vrnili v hotel, kjer smo hitro zaspali.
V soboto je pa bil na vrsti ogled palačnega kompleksa Alhambra in ogled znanstvenega centra. Prvo smo šli na zajtrk v kavarno blizu hotela in od tam nadaljevali pot do Alhambre. Pot je bila zelo zanimiva, saj je ob straneh poti tekla voda v obliki manjših potočkov. Ko smo prispeli do Alhambre je bil razgled čudovit. Alhambra pa je bila prav tako čudovita. Stene so bile okrašene z izjemnimi detajli, zidovi so se dvigali več metrov visoko in kamorkoli si pogledal, si videl mačke. Ta kraj je zelo zgodovinsko bogat, kar smo lahko prebrali na različnih tablah. Po končanem ogledu Alhambre smo šli na kosilo v restavracijo v centru mesta in nato pot nadaljevali v znanstveni center. Tam smo lahko izvajali različne poskuse o svetlobi, teži, masi, vetru, vodi … Vsak poskus pa je imel zraven napisano še razlago v angleščini, kar je bilo v veliko pomoč pri razumevanju poskusa. Po ogledu znanstvenega centra smo se vrnili nazaj v hotel in šli še na zadnjo večerjo zraven hotela. Pri večerji smo se poslovili od ostalih držav in se vrnili v hotel za počitek.
V nedeljo pa je sledil samo še odhod domov. Zjutraj smo šli zajtrkovat v kavarno zraven hotela in potem odšli z avtom na letališče v Malago. Ko smo prispeli na letališče, smo se namestili na letalo in odleteli v Švico, Zürich. Od tam pa smo odleteli v Benetke, kjer smo uspešno prejeli prtljago. Domov smo prispeli okoli 11:30 zvečer.
Ta izlet se mi je zdel imeniten. Veliko smo se zabavali, smejali, spoznali različne kulture, zgodovino … Zelo sem hvaležen za to, kar sta nam je omogočili Evropska unija in OŠ Stična, saj je bilo nepozabno. Granada je mesto, ki je res polno različnih ljudi in kultur. In ko smo že pri ljudeh: ljudje v Granadi so bili prijazni, vljudni in v veliko pomoč. Te izkušnje ne bom nikoli pozabil.