Naši osebni vtisi:
Izmenjava v okviru Erasmus+ na Norveškem je bila res super, saj sem spoznala nove prijatelje, hrano …  Upam, da bom lahko spet kdaj obiskala Norveško in učence iz drugih držav. – Maja Lukič, 7. c
Na Norveškem je bilo naravnost odlično, saj smo spoznali novo kulturo, državo in nove prijatelje.       – Julija Genorio, 7. b
Jaz sem se imela res super. Spoznala sem nove kulture, jezike in običaje, predvsem pa nove prijatelje in zaveznike. Resnično upam, da bom imela ta mesta še kdaj priložnost obiskati in še kdaj videti prijatelje, s katerimi smo se zelo povezali. – Neža Marinčič, 7. c
Vse smo nestrpno pričakovale 5. maj, saj smo se takrat že zelo zgodaj zjutraj v spremstvu z našim učiteljem odpravile na pot na Norveško.
Prvi let smo imeli že zgodaj zjutraj iz Trsta v München.  Glede letala nas ni preveč skrbelo. Tako smo iz Münchna leteli še v Oslo, kjer smo si v prostem času ogledali mesto, ter nazadnje še v Bergen. Prispeli smo pozno popoldan in tam so nas že pričakali španski učitelji in učenci.
Naslednji dan smo se odpravili na kratek pohod na planoto blizu mesta. Po vrnitvi smo se še malo razgledali po Bergenu, ki je zares prečudovito mesto. Popoldne smo se z ladjo odpravili v Rosendal. Vožnja je bila zelo zabavna. V Rosendalu so nas že pričakale družine, pri katerih smo preživele naslednjih nekaj dni. Zvečer so nas odpeljali v njihovo šolo, kjer smo večerjali.
Ponedeljkovo jutro smo preživele z družino, ki nam je pripravila obilen zajtrk. V majhni vasi Dimelsvik, kjer stoji šola Omvikdal, so nam učenci naredili lep sprejem, potem pa smo bile na vrsti me, da jim predstavimo Slovenijo. Po kosilu smo si ogledali hidroelektrarno, ki oskrbuje celo vas z elektriko, nato pa odšli k družinam. Zvečer smo se spet zbrali v šoli, da bi se z ostalimi gosti iz Španije, Cipra in Latvije ter z učenci z Norveške pomerili v svojem znanju. Bilo je zelo zabavno, saj smo se med drugim naučili tudi nekaj tujih besed.
V torek smo si najprej ogledali pouk v 5. razredu in se s tem spoznali z učenci. Po kratkem kosilu so nas čakale vikinške igre. Te so bile ena najbolj zanimivih dejavnosti. Igre smo spoznavali in se v njih preizkušali vse do sredine popoldneva, takrat smo odšle k družini. Družina Svendsen, ki nas je gostila, nas je odpeljala na kratek izlet s čolnom do prelepega otoka. Po uživanju na ne preveč topli obali smo se skupaj z ostalimi učenci odpravili na pohod. Ko smo prispeli na vrh, smo pekli hrenovke in penice.
Zadnji dan na šoli smo ponovno začeli z obiskom razredov, nadaljevali pa s tekmovanjem v odbojki. Tam nismo bili preveč uspešni, so pa zato bili naši učitelji. Pred velikim finalom, kjer so učitelji zasedli drugo mesto, smo imeli hitro kosilo. Popoldne smo se z ostalimi gostujočimi državami odpravili v Fulgefonn center, kjer smo izvedeli več o fjordih, potem pa še na pico v mestno hišo Rosendala. V bližini nas je že čakalo igrišče, kjer smo porabili večino naše energije. Nedaleč stran so nas pričakali tudi norveški učenci. Razdeljeni v mešane skupine smo igrali putball, ki je mešanica nogometa in golfa. Pozneje smo skočili pogledat še Stone park, kjer prevladuje nedotaknjena narava.
Žal smo se naslednje jutro morale posloviti od družine, saj smo že odhajali na ladjo nazaj v Begen. Tam smo si privoščili kosilo, nato pa preživele zadnje ure s Španci, od katerih smo se res z težkimi srci poslovili. Zvečer smo bile me zadolžene za večerjo – špagete.
Tako nam je ostala le še pot domov. Najprej smo leteli v Köbenhavn, ki smo si ga seveda ogledali, nato pa smo prileteli v München in Trst, od tam pa naravnost domov. Tako se je naše potovanje končalo.