Učenke in učitelji OŠ Stična v eni od pribaltskih držav – dobrodošli v Latviji
Program Erasmus je bil ustanovljen leta 1987 in je t. i. ‘paradni konj’ EU med programi izobraževanja in usposabljanja za mobilnost in sodelovanje v visokem šolstvu v Evropi. Ideja programa ustreza tudi načelom in življenju ter delu Erazma Rotterdamskega – vzornika, ki je študijske obveznosti opravljal v različnih državah.
Erasmus+ je program EU za sodelovanje na področju izobraževanja, usposabljanja, mladine in športa za obdobje 2014–2020.
V Sloveniji za izvajanje programa v obdobju 2014-2020 skrbita dve nacionalni agenciji: CMEPIUS, Center RS za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja, ki pokriva področja izobraževanja, usposabljanja in športa, ter MOVIT, Zavod za razvoj mobilnosti mladih, ki pokriva področje mladine.
Na naši Osnovi šoli Stična so oziroma potekajo v okviru tega programa naslednji projekti:
• KA2 2014–2016 „Old jobs and new Jobs”
• KA2 2016–2018 „The Sunny Side Up“, kjer sodeluje tudi moja Ana
• KA1 2016–2018 „Izzivi sodobnih učiteljev”
Erasmus+ je program EU za sodelovanje na področju izobraževanja, usposabljanja, mladine in športa za obdobje 2014–2020.
V Sloveniji za izvajanje programa v obdobju 2014-2020 skrbita dve nacionalni agenciji: CMEPIUS, Center RS za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja, ki pokriva področja izobraževanja, usposabljanja in športa, ter MOVIT, Zavod za razvoj mobilnosti mladih, ki pokriva področje mladine.
Na naši Osnovi šoli Stična so oziroma potekajo v okviru tega programa naslednji projekti:
• KA2 2014–2016 „Old jobs and new Jobs”
• KA2 2016–2018 „The Sunny Side Up“, kjer sodeluje tudi moja Ana
• KA1 2016–2018 „Izzivi sodobnih učiteljev”
„The Sunny Side Up“ povezuje naslednje države: Slovenijo, Norveško, Ciper, Latvijo in Španijo; sam projekt pa je usmerjen v spoznavanje uporabe alternativnih virov sončne energije.
Učitelji in učenci se srečujejo na izobraževalnoprijateljskih srečanjih v posameznih sodelujočih državah in tako so z naše šole tri učenke in trije učitelji v Latvijo odpotovali v aprilu 2017.
Igor Rajner, prof., in Katja Tomažinčič, prof., sta pred odhodom podala vse potrebne informacije o izvedbi potovanja in srečanja, med pogovorom pa smo starši lahko začutili, da učitelji v ta projekt pristopajo skrbno in da otroke na potovanju prepuščamo v varne in zaupanja vredne roke.
Starši denarno nismo bili obremenjeni. Program Erasmus+ zagovarja stališče, da so taki projekti del izobraževalne investicije v šolstvih EU in zato šola prejme sredstva EU za izvedbo projekta, na katerega se ustrezno prijavi.
Učenke so potovanje in srečanje z učenci drugih držav pričakovale polne adrenalina. Pred odhodom so Alja, Petra in Ana pripravile darila iz klekljane čipke ter predstavitev Slovenije. Zelo, zelo so se veselile tudi poleta z letalom.
Kot starš sem hvaležna naši osnovni šoli ter njenim proaktivnim učiteljem, ki v svojem službenem in prostem času pripravijo učencem izzive in priložnosti za širjenje obzorja. Vesela sem, da celotna šola podpira in odpira nove poti, sodeluje pri programih EU in tako še dodatno izobražuje vse vključene: učitelje, učence, pedagoške delavce in tudi nas, starše.
Veliko truda, znanja, časa in dobre volje je potrebno, da se projekt začne in izvede. Znanje je moč in življenje se dogaja izven cone udobja. Seneka in F. Perls pravita: »Ne učimo se za šolo, marveč za življenje. Učenje je odkrivanje, da je nekaj mogoče.«
Spoštovani učitelji, s takimi projekti pokažete, da življenje učitelja za vas ni samo poklic, ampak tudi poslanstvo. Prisrčna hvala, da skupaj z našimi otroki odkrivate moč znanja, premikate meje mogočega in učite za življenje.
Učitelji in učenci se srečujejo na izobraževalnoprijateljskih srečanjih v posameznih sodelujočih državah in tako so z naše šole tri učenke in trije učitelji v Latvijo odpotovali v aprilu 2017.
Igor Rajner, prof., in Katja Tomažinčič, prof., sta pred odhodom podala vse potrebne informacije o izvedbi potovanja in srečanja, med pogovorom pa smo starši lahko začutili, da učitelji v ta projekt pristopajo skrbno in da otroke na potovanju prepuščamo v varne in zaupanja vredne roke.
Starši denarno nismo bili obremenjeni. Program Erasmus+ zagovarja stališče, da so taki projekti del izobraževalne investicije v šolstvih EU in zato šola prejme sredstva EU za izvedbo projekta, na katerega se ustrezno prijavi.
Učenke so potovanje in srečanje z učenci drugih držav pričakovale polne adrenalina. Pred odhodom so Alja, Petra in Ana pripravile darila iz klekljane čipke ter predstavitev Slovenije. Zelo, zelo so se veselile tudi poleta z letalom.
Kot starš sem hvaležna naši osnovni šoli ter njenim proaktivnim učiteljem, ki v svojem službenem in prostem času pripravijo učencem izzive in priložnosti za širjenje obzorja. Vesela sem, da celotna šola podpira in odpira nove poti, sodeluje pri programih EU in tako še dodatno izobražuje vse vključene: učitelje, učence, pedagoške delavce in tudi nas, starše.
Veliko truda, znanja, časa in dobre volje je potrebno, da se projekt začne in izvede. Znanje je moč in življenje se dogaja izven cone udobja. Seneka in F. Perls pravita: »Ne učimo se za šolo, marveč za življenje. Učenje je odkrivanje, da je nekaj mogoče.«
Spoštovani učitelji, s takimi projekti pokažete, da življenje učitelja za vas ni samo poklic, ampak tudi poslanstvo. Prisrčna hvala, da skupaj z našimi otroki odkrivate moč znanja, premikate meje mogočega in učite za življenje.
Metka Valič